فروش ماشین لباسشویی صنعتی
نوشته شده توسط : ماشین لباسشویی صنعتی

ماشین لباسشویی صنعتی:

مواد مصنوعی یا پنبه ای بسیاری از ماشین لباسشویی صنعتی برنامه هایی جداگانه برای پنبه و مصنوعی دارند ، گاهی اوقات در کنار تنظیمات مختلف دما. برنامه های پنبه ای اغلب داغ تر هستند ، در حالی که برنامه های مصنوعی در دمای پایین تر ، 40 درجه سانتیگراد یا پایین تر اجرا می شوند و با چرخش کمتری انجام می شوند. برنامه های مصنوعی ، که مراقبت آسان نیز نامیده می شود ، برای لباس های غیر پنبه ای مانند لباس های ساخته شده از پلی استر و ویسکوز ، که نیاز به شستشوی کمی ظریف تر دارند ، طراحی شده است.

برنامه های ترکیبی در دمای پایین شستشو داده می شوند و با سرعت کمتری می چرخند. بیشتر ماشین ها برنامه پنبه ای دارند ، اما همه برنامه های مصنوعی ندارند. اگر شما نیاز به شستن بسیاری از لباس های ظریف دارید ، لازم است مراقب این مورد باشید ، اگرچه ابتدا باید برچسب لباس را بررسی کنید. با این حال ، برنامه های مشابه دیگری وجود دارد - ظریف ، دست شویی و پشم - که می توانید در عوض به آنها توجه کنید ، بسته به نوع لباس هایی که بیشتر می شوید. به خاطر داشته باشید که ظرفیت برای برخی از این برنامه ها متفاوت است ، بنابراین اگر مایل به خرید دستگاه ظرفیت خاص هستید ، ابتدا این مورد را بررسی کنید. وقتی ماشین لباسشویی صنعتی را آزمایش می کنیم ، پنبه های 40 درجه سانتیگراد و چرخه های مصنوعی را آزمایش می کنیم و تفاوت های زیادی بین آنها حتی روی همان ماشین پیدا کرده ایم. در بررسی ماشین لباسشویی صنعتی می توانید میزان عملکرد هر دستگاه را در این برنامه های مختلف بررسی کنید.

اینها معمولاً برنامه هایی با دمای پایین هستند که حداقل چرخش درام را در حین شستشو دارند تا لباس آسیب نبیند ، مشابه برنامه های مصنوعی. مانند لباسشویی مصنوعی ، اگر لباس های ظریف ، به خصوص پشم و ابریشم داشته باشید ، این لباس ها می توانند مفید باشند. با این حال ، اطمینان حاصل کنید که ابتدا برچسب مراقبت را بخوانید زیرا برخی از لباس ها توصیه می کنند که هرگز در ماشین شسته نشوید.

کاربرد ماشین صنعتی:

اینها برای شستشوی لباس های ورزشی است که برای از بین بردن علائم و بوی عرق با داشتن دوره شستشوی طولانی تر ، اما شستشو در دمای پایین تر ، به منظور آسیب رساندن به پارچه ، طراحی شده است. برخی از ماشین آلات همچنین برنامه ویژه ای دارند تا به شما اجازه دهد مربیان خود را بشویید. اگر شما نیاز به شستن مقدار زیادی لباس ورزشی دارید ، این می تواند مفید باشد ، اما چیزی نیست که ما قبلاً آزمایش کرده باشیم. با این حال ، یک ماشین لباسشویی عالی باید بتواند لکه های سخت را در یک شستشوی معمولی ، بدون توجه به نوع مورد ، پاک کند. شما می توانید ببینید که کدام یک از ماشین های لباسشویی بهترین پیشنهاد خرید ما را به دست آورده اند ، به این معنی که آنها به راحتی لکه ها را از بین می برند ، با مراجعه به صفحه بهترین ماشین لباسشویی صنعتی ما مواد شوینده را شستشو داده و لباس های شما را به طور مساوی خشک می کند.

برنامه های شستشوی سریع بسیار محبوب هستند و در بسیاری از ماشین لباسشویی صنعتی گزینه ای هستند. همانطور که انتظار دارید ، این برنامه ها به شما امکان می دهند لباس خود را در مدت زمان کوتاه تری نسبت به یک برنامه معمولی بشویید ، برای برخی ممکن است به 15 دقیقه هم نرسد. بنابراین اگر شما نیاز به شستن سریع چیزی دارید ، مانند لباس مدرسه کثیف که برای صبح روز بعد لازم است ، آنها عالی هستند. بعضی از ماشین ها بیش از یک گزینه شستشوی سریع دارند. اما توجه داشته باشید که سریعترین شستشو فقط باعث می شود 1.5 کیلوگرم لباس را یکجا بشویید ، که معادل دو جفت شلوار جین است. بعضی از ماشین لباسشویی صنعتی گزینه شستشوی سریع کامل را دارند و به شما امکان می دهند درام را پر کنید ، اما این ماشین ها فقط مخصوص لباس های کمی آلوده است.

نصب ماشین لباسشویی صنعتی:

برنامه های دما تمام ماشین لباسشویی صنعتی تنظیمات دما را دارند تا بتوانید لباس های خود را در آب گرمتر بشویید ، شاید برای از بین بردن لکه های بیشتر یا آب خنک تر برای صرفه جویی در هزینه. بعضی از دستگاه ها گزینه های ساده 30 درجه سانتی گراد ، 40 درجه سانتیگراد ، 60 درجه سانتیگراد و غیره را به شما می دهند ، در حالی که با برخی دیگر تنظیمات دما با گزینه های دیگر مانند پنبه های 60 درجه سانتیگراد یا مصنوعات 30 درجه سانتیگراد ترکیب می شوند. از آنجا که تنظیمات دما روی همه ماشین لباسشویی صنعتی انجام می شود ، در واقع به این فکر می کنید که چند گزینه را می خواهید و در چه قالب قرار دهید. آزمایش های ما نشان داده است که شستشو در دمای 30 درجه سانتیگراد می تواند در مقایسه با شستشو در دمای 40 درجه سانتیگراد ، تا 38٪ در هزینه های شما صرفه جویی کند و همچنان لکه های روزمره را از بین می برد. و شستشو در دمای 20 درجه 62٪ انرژی کمتری نسبت به شستشو در 40 درجه سانتیگراد مصرف می کند. برای کمک به تصمیم گیری ، به راهنمای دمای ماشین لباسشویی صنعتی نگاهی بیندازید تا اطلاعات کامل در مورد شستشو در دمای مختلف ، از 20 درجه سانتیگراد تا 90 درجه سانتیگراد را کسب کنید.

جهت كسب اطلاعات بيشتر با كارشناسان تجهیز گستر خاورمیانه تماس بگيريد. 4283-4437-021

 

 





:: برچسب‌ها: فروش ماشین لباسشویی صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: